איך לנהל פעילות בעמוד פייסבוק?

תוכן עניינים

בשעה טובה הקמת עמוד פייסבוק לעסק שלכם? השלב הבא יהיה שלב שבו אתם נדרשים לנהל את הפעילות בעמוד עצמו. זה שפתחתם את העמוד העסקי זה לא אומר כי הוא יצליח באופן וודאי. יהיה עליכם לעבוד קשה על מנת להצליח, בדיוק כמו שאתם עובדים בעסק. מי שלא יתאמץ על מנת לנהל בתבונה את הפעילות העסקית ימצא את עצמו מפסיד כתוצאה מכך. מהסיבה הזאת החלטנו להרים את הכפפה, ולספק לכם כמה דגשים חשובים לניהול הפעילות. גם אם זוהי הפעם הראשונה – מוטב כי כל החלטה שתעשו תהיה החלטה נבונה.

 

הכנה מקדימה של העמוד

 

עוד לפני שחושבים על פעילות בעמוד פייסבוק יהיה עליכם להכין את השטח. זה לא יעזור להתחיל לתפעל עמוד פייסבוק שנראה רע, כזה שלא יספק את הסחורה. הנראות של העמוד חשובה לא פחות מהתוכן שתעלו אליו, יש כאלה שאומרים שזה חשוב יותר. הרי הרושם הראשוני על העמוד נגזר מכל מה שהגולשים רואים עוד לפני שהם קוראים את מה שפרסמתם. תנו לעצמכם את הזמן לבצע את כל העבודה הנדרשת מאחורי הקלעים לפתיחת העמוד. גם אם זה לוקח זמן, ההשקעה תהיה שווה בהקשר של התמורה הסופית.

 

הוסיפו תמונה או סרטון לכל פוסט

 

המלל שאתם כותבים בפוסטים הוא חשוב, אך הוא לא ימשוך את העין. כאשר הגולשים מגלגלים את העמוד הראשי בפייסבוק רק תמונות או סרטונים יתפסו את העין. בזמן פעילות בעמוד פייסבוק יהיה עליכם לקחת זאת בחשבון, בכל פעם שאתם מעלים פוסט חדש. מה שאומר שיהיה עליכם להוסיף תמונות או סרטונים לכל פוסט שאתם מעלים. גם אם התמונה או הסרטון לא קשורים כל כך, הם ככל הנראה יעשו את העבודה הרצויה מבחינתכם. 

 

תתזמנו את הפוסטים אותם תעלו

 

אין צורך לעלות פוסט בכל יום, אך כן צריך לעלות 2-3 פוסטים בשבוע לכל הפחות. אתם יודעים כי בקרוב מאוד תיכנסו לתקופה לחוצה? זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את הפעילות בעמוד פייסבוק. מה שכן תוכלו לעשות זה לתזמן את הפוסטים מהיום כמה שבועות טובים קדימה, כך לא יהיה חשש. תדעו כי הפוסטים מתפרסמים כל הזמן, אתם מהצד שלכם תגזרו את הקופון. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו העמוד יהיה שקט ללא אף פרסום חדש.

 

תנתחו את התוצאות כל הזמן

 

פעילות בעמוד פייסבוק תדרוש מכם לבדוק כל הזמן לאילו תוצאות הצלחתם להגיע. נדמה לכם כי הפרסומים לא מספקים את הסחורה? יהיה עליכם לנסות להבין מה אתם עושים לא בסדר. אם אתם תשאירו את המצב אותו הדבר, לא יהיה שינוי לכאן או לכאן. המטרה שלכם תהיה לנסות להשתפר תמיד, אפילו אם זה נשמע לכם קשוח. יש כאלה שמגייסים אנשים חיצוניים על מנת שינהלו עבורם את העמודים העסקיים ברשתות החברתיות.

עמוד פייסבוק

שתפו את הכתבה

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים 24/7 בכל מה שחם!

דילוג לתוכן